از1تا40 یه عدد بگو...

1-دوستت دارم
2-خیلی آقایی!!
3-خیلی خانومی!!!
4-میشه شماره شمارو داشته باشم؟
5-الهی فدات شم!
6-ازت متنفرم!
7-من شما رو جایی ندیدم؟؟
8-خیلی بدی.
9-بچه پررووووو!
10-بوس از لپات!!
11-بیا بریم بیرون
12-هوس پفک کردم برام میخری؟؟
13-عجب جیگری !!
14-میخوایی ببرمت پارک سوار تاپ بشی؟!!
15-چشات چه رنگی؟؟ !!
16-چه ناز میکنه با اون قیافش !!
17-کلاس چندمی کوچولو !؟
18-برو قرصاتو بخور بیمار !!!
19-کدوم آدمی تورو تو فیس بوک راه داده آخه !!؟
20-تو خوشگلی مثل پری !!
21-فکر کنم دارم عاشقت میشم!!
22-تو پیش خودت چی فکر کردی!!
23-باهام ازدواج میکنی؟؟
24-بریم فشم قربونت بشم!!
25-دیگه باهات کاری ندارم!!
26-رقصم بلدی؟؟
27-الان وقتی گوشت رو گرفتم حالیمیشه!!
28-میخوام بیام خواستگاریت!!
29-اول آشغالا رو بزار دم در!!
30-شوخی کردم یه وقت ناراحت نشی!
31-چی دوست داری برات بخرم؟؟
32-اصلاً بیا سنگ کاغذ قیچی بازی کنیم!
33-اگه بچه خوبی باشی فردا میبرمت سینما!
34-خیلی بهم برخورد!
35-میخوام برم لواسان میای بریم با نیسان؟
36-بینیت رو عمل کردی ؟
37-قبلا خوشگلتر بودی!
38-شانس بیاری تو کوچه خیابون به پستم نخوری!
39-من احساس میکنم با تو خوشبخت ترین ادم روی زمینم!!!!
40- خیلی بی چشم و روئی , پاشو سفره رو جمع کن!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: یه عدد بگو , از1تا40یه عددبگو , ,

تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392 | 12:30 | نویسنده : ♡ØmiD♡ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.